Tuesday, January 11, 2011

when boredom takes over

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

I dance around in my new salebought t-shirt from Weekday man. The comfiest thing ever.

Now I'm off to the gym. Always fit4fight, ehhe.

You guys aren't that good at commenting. So I'm asking you why + to tell us about your love(s). Boys, animals, candy, a song, smells... whatever. Tell us and maybe we'll announce a winner and that person might get a prize. But only if like ten people write...

OTHERWISE, DO CHECK OUT THE PHOTOBOOTH COLLECTIVE I STARTED!

.e.

14 comments:

Nina said...

1. Det är så himla jobbigt att öppna den lilla rutan där man kommenterar haha.

2. Jag var kär i min bästa väns bror som flyttade och trodde jag skulle dö, men jag har inte gjort det. Och planerar inte att göra det. Men jag saknar honom så himla mycket. På jullovet tror jag att jag åkte förbi honom, bara sådär när jag satt och tänkte på honom.
I år har jag bestämmt att jag ska bli kär i främmande pojkar istället.
Och idag är jag så himla trött för det är första skoldagen på den här terminen, fast ändå glad för min klass har kommit så nära varandra och alla sitter och pratar och har massagetåg hela tiden, förut ville jag inte gå till skolan för allt var så jobbigt och alla var jobbiga men nu vill jag gå till skolan för att träffa alla.
Men vår klass som alltid brukar vara ganska sega och oambitösa, vann för första gången pepperkakshus tävlingen innan lovet och fick massor av godis men jag har gett mig själv godisförbud det här året. Jag blev lite ledsen ändå för alla i klassen sitter och smaskar toblerone (jag älskar dom mörka och vita..)
Min favoritdoft är Flora by Gucci och min bästa väns brors kudde, när jag brukade sova i hans säng låg jag alltid och luktade på hans kudde och det konstiga var att när jag sov där så sov jag hela natten vilket jag inte brukar göra.

Jag vet att jag skrivit mycket nu men jag ville bara skriva av mig. Jag kommer nog ångra det här om ca 30 sekunder.
Ni är fina, puss

Schnuersenkelrolltreppentod said...

you are too cool :-)
love your blog!

http://www.schnuersenkelrolltreppentod.blogspot.com

Michelle said...

My name is Michelle, I'm from America! I am in love with a boy from Bosnia and we plan to get married in two years. I love animals, but I really want a future in fashion or as an artist. I absolutely love your blog, it really makes me want to put more effort into mine!

Marina Mourão said...

I think people aren't commenting because takes a lot of time to get a new post.But i love your blog you're AMAZING! :)
I'm not in love with nobody,i get very hurt because of a boy,he doesn't like me. Now i'm doing a blog so i think this is my new love,i love my friends they're amazing...so,this is it! have i nice day!! :))
xoxo

Dress With Flare said...

i love your blog and dancing :)

Rebecca said...

Jag vill kommentera på er blogg, men jag vet aldrig vad jag ska kommentera allt jag kommer på känns bara fånigt..

Jag brukar ofta gå ut och gå, för då kan jag drömma mig bort till något bättre. Jag lägger alldeles för mycket tid på mina drömmer men jag gillar det, för verkligheten räcker inte till. I mina drömmar kan jag uppleva sådant som jag aldrig har upplevt, om sånt som jag vill ska vara verkligt.
Sedan så gillar jag att skriva ner låtrader, bokrader och dialoger ur filmer i ett svart häfte jag har.

Ni är fina, kram

Golden Thoughts said...

i lahv languages and i'm an artist with a taste for fashion (but I dont say that)

I like your blog.
Greeting from America!

Anonymous said...

helloooo, i have 13 cats. your blog is my favourite! x

Molly said...

Jag älskar de där tuggummina i liksom rosa och blå tuber? Bubbelgum* kanske de heter. De luktar/smakar underbart och så blir det perfekta bubblor! Tyvärr är de inte så vanliga, men då blir jag bara ännu lyckligare när jag hittar dem i någon affär...

Robin Smedman said...

Lykke Li.
Hon är kärlek hela hon. Allt hon säger tar man åt sig av.
"Men det var ju i själva verket jag som krossade mitt eget hjärta, personen var bara ett redskap för det. Jag har skrivit om det i Sadness is a blessing, att det som stannar kvar sen, hjärtesorgen, det är egentligen bara en vålnad av kärlek. Ett hjärnspöke av sorg och saknad, en känsla att klamra sig fast vid efter att själva objektet försvunnit."
Kom igen, hur bra är hon inte eller?
Hennes musik är kärlek. Jappjapp

Anonymous said...

oh you're sweet!
puss :x

Anonymous said...

I love how the cold hits your face and creeps its way into your body on winter mornings, and eating warm japanese soup. I really like old books and hand knitted, big scarfs and also my cat. What about you?

// silviaborg@sapo.pt

pascale said...

Hi hi Elsa your blog is so lovely and you and your friends are so beautiful <3 I don't comment all the time because it makes me look like a creepy stalker haha so I only comment sometimes. I have no boyfriend or lover , I just don't think boys understand me or find me attractive so I don't get boyfriends which is sad. When I die I will hopefully come back to life as a cat because my love for cats is crazy. My friends say I remind them of a unicorn which is my second favourite animal hehe. I like to be alone alot of the time and never speak when I'm in car because I just love staring out of the window, it's so peaceful. I often dream that one day I will be able to recite this song word for word http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XvyMG0z0FZY That would make me incredibly happy. I will one day hopefully visit Sweden as I have a little obsession about Scandinavia hehe. I hope you never stop blogging because you blog is so inspirational. Lots of love <3 xxxx

Pascale

mikaela said...

du är sjukt snygg

blogtoppen och topblogarea

Affärsverksamhet bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se