Friday, January 15, 2010

rewsna & noitseuq

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

phs from today

hi! today we went iceskating with the class. it was actually very much fun! eventhough it was freezing cold. in the afternoon we had a thing that we call " fridaycafé " which went out well. elsa came and brought some rasberrycakes with her. yum to the mie. 
this thing about guestions & answers, why don't we do like this; you ask us any questions you want and we'll promise to answer them. instead of doing this a bit halfhearted all the time, why don't just have a big " questiontime " right now! GO AHEAD AND ASK. 

x.a.

24 comments:

Anonymous said...

Hur håller du dig så smal?

Julie said...

Hi girls !
If you want questions, i have questions ! Haha
Does fashion is your first hobbie ? It's like a passion ?
Do you like Stockolm ? Where have you been in the world ?
Why have you decided to begin a blog ? What kind of job do you want to make ?
Shame on me i'm the most B-O-R-I-N-G girl Haha !

Ana said...

which is your favorite department store?

Anonymous said...

vilket område i sthlm bor ni i?
:)

Anonymous said...

Will you translate the Swedish questions for English-speakers? Haha.

These questions apply to both of you guys :) -
But what are your favorite colors?
What inspires you?
Do you guys paint your nails often?
Favorite tea?
Favorite food?
Unicorns with gold sparkles with pink hair or flying narwhals?

bella said...

svar: jag också! himla snygg

Anonymous said...

your blog is so amazing.

x

The Applepie said...

Wich one of the older students in your school do you think has the best style in clothes etc.?

Anonymous said...

some special vintage shops in stockholm you could recommend?
By the way - You two have a fantastic style, keep that!

http://onthewall-agnes.blogspot.com/

Anonymous said...

how long are you girls?

Anonymous said...

Do you like Twilight?

Anonymous said...

tycker ni att ni är "populära" i skolan? vad går ni för linje? hur gamla är ni? festar ni? dricker och röker ni?

Anonymous said...

vilka skolor går era kompisar i eller har ni bara vänner i eran egna skola? och vad är det med elsas näsa, född så, olycka, stort fel på bilderna, väldigt konstig min på varje bild? tack i förväg , bra blogg

Anonymous said...

har ni pojkvän? har ni haft det? beskriv honom.

Ullis said...

Okej, till Alice : Tycker du om mig? (aa)

Nej men seriöst nu,

Favoritmärke?
Second Hand eller nytt?
Favoritaffär?
Vilka länder har ni varit i?
När slutar denna frågestund?


:)

Narwhals said...

anonym, det är inget fel på min näsa - är det något fel på din hjärna? olycka? medfött fel?

Anonymous said...

What is the name of those who are your best friends, are they also interested in fashion?

Anonymous said...

när upptäckte ni eran blogg/estet stil? vilka är era förebilder?

Anonymous said...

HA-HA-HA.... förlåt om jag gjorde dig upprörd på något sätt jag trodde inte du skulle bli så sur för det där om din näsa, det var ju frågestund så jag kunde inget annat än att fråga det jag och många andra undrar, vad det är med din näsa? jag förstår att du har komplex för den men det går att fixa. + att så jätte hemsk är den inte. hoppas du inte tog åt dig, jag ville inte göra dig ledsen bara en enkel fråga, jaja det kanske är jag som gör det till en stor grej om en stor näsa. + som bloggare får ni räkna och tåla med lite tråkigheter också. tack för svaret iaf. sorrry take care x

Anonymous said...

ok sorry för den där töntiga grejen om att din näsa skulle va konstig, så det är den inte ok jag va på dåligt humör sorry ni har cool stil N' gooood looking!!!! jag gillar er blogg annars skulle jag inte läsa den jaja tack och hej!11

Narwhals said...

det är okej! vi tål tråkigheter och jag har inga komplex för min näsa och tänker inte heller operera den. den blir konstig på bilder.. ser inte riktigt ut så i verkligheten. kul att du gillar bloggen.

Anonymous said...

har ni pojkvänn??? hur såg han ut, varför va ni kära i han och hur va han? hur långt i förhållandet kom ni? kram,kyss...?? berätta ärligt om eran pojkvän eller er föredetta :P

Marina Mourão said...

do you want to be my friend??what's your msn?
I'm from brazil,my name is Marina, I'm 15 years old......

Marina Mourão said...

do you want to be my friend??what's your msn?
I'm from brazil,my name is Marina, I'm 15 years old......

xx

blogtoppen och topblogarea

Affärsverksamhet bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se