Wednesday, December 16, 2009

sprucket men vackert.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
pictures by josephine, bruno and i of julia, josephine and i.

tomorrow bruno and i are going to myrorna. friday is christmas break and alice and i are going to sing. i'm dreaming about having an awsome snowballwar. i'm listening to the beatles, i think that their music is good for dreaming. do you have dreams?
.e.

11 comments:

Anonymous said...

al the time, or atleast I jused to. I jused to dream about a boy, but now my friend is together with him so i cant dream about him anymore=(

by the way, how old are you?

LOVE your style.

miriam said...

jätte mysiga bilder! ja om du inte redan sätt min kommentar så kommer tröjan från myrorna! :) kramis

miriam said...

har fina bruno en blogg??

Narwhals said...

anonymous: we are 14 :)
miriam: nej inte än men han är på gång med en. Vi länkar honom när den kommer upp! Kram alice

rebecca said...

jag drömmer om paris, paris gator, och så småning om även en ljus lägenhet med högt som jag har inrett alldeles själv. Jag drömmer om någon att vara kär i och någon som är kär i mig, någon vill ha mig för den jag är, någon som tycker att jag är vacker, någon som håller om mig i mörkret.
Sen så vill sjag bli kläddesigner också.

Vad har ni för drömmar?

Rebecca

Anonymous said...

Elsa bodin, ta bort den första bilden på mig nuu snälla duu :D
/josephine

miriam said...

haha okej, trodde josephine på första bilden var "bruno" ;)

miriam said...

http://wedgeheelsecondhand.blogspot.com/

bra! du får slänga in en kommentar hos mig när han har skapat en blogg!
ja lägg till mig på fb :) dock är jag helt off där, accepterar bara vänförfrågningar ibland (vill inte ens ha fb men det går ej att ta bort sitt konto buh. hatar fb, aldrig inne just so you know
var du på myrorna idag förresten? kramis!

Anonymous said...

alltså elsa ta bort den nu, allvarligt! Nu börjar jag bli sur :P

/josephine

Anonymous said...

heheh, miriam trodde du att jag var kille? :P /josephine

Anonymous said...

elsa eller alice ta bort den nuuu, jag sa faktiskt att du inte fick lägga upp den.... /josephine

blogtoppen och topblogarea

Affärsverksamhet bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se