Wednesday, January 6, 2010

mintpastill.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Sorry for the really awkward images.
Yesterday I bought this Mint Green sweater and that white tee with pearls at the Acne sale. I am happy, happy and happy to the happy! The shorts in the image are from beyond retro.
Alice and I also went to the movies yesterday, we watched The Imaginarium of Dr. Parnassus. It was good, yet sad, in the end...

Today there is minus twenty degrees outside, so I went to grab a cup of coffee for a while and now I'm sitting in my room full of candles watching Mad Men. I think I would enjoy living in the sixties.

Tomorrow, school starts. This is something that really blows. REALLY BLOWS!

.e.

20 comments:

. said...

I like this style!

Pearlpink and Babyblue said...

jag gillar också mad men. sedan tror jag verkligen att du skulle passa bra i kort hår.

Emma said...

that sweater was just so acne! and that is something positive (: and you are very very pretty. just some important information.

xxx

Narwhals said...

Amandine: Thanks bee. I love your name!

Pearlpink and Babyblue: Japp. Det är bra! Tack så mycket :)

Narwhals said...

Emma: Oh, I KKNOW :) well, thanks! and you are very very pretty too.
xx

Anonymous said...

seems like its mostly you that posts stuff... ?

Rebecca said...

jag skulle också vilja leva på 60-talet. På något sätt verkar det som att det var enklare då, så var det säkert inte, men man kan ju alltid drömma.

Gillade kläderna också:)

Karin said...

tack elsa! filmen var ju hur jävla awesome som helst, eller iaf hur jävla snygg som helst! synd att dr. parnassus inte finns, för annars skulle våra drömmar föra oss tillbaka till 60-talet.
och du måste vara en rik kvinna, jag var på acne sale på åsögatan och börja nästan gråta när jag såg prislapparna. xxx.

Hannah said...

oh my sweetness how beautiful it is!
and dont cut your hair.
my honest love

h said...

love the first pic!

Anonymous said...

hur kan du vara så stört söt och så galet smal?

Nanna said...

Bee, fint som en enhörning! kort hår, NO NO! hur ska du då kunna ha en fläta som skvalpar på axlarna, speciellt när vi trippar omkring på paris gator i sommar?! :) Kramisalami

Evie Stothert said...

good luck with school :)
my school started on monday, but its closed because of the snow!

Narwhals said...

Anonymous: Yeah, well - what to do?! Alice is busier than I am, you see - she has a horse named Flash who takes up alot of her time!

Karin: VARSÅGOD KARIN! :) Ja, jo det är synd.. Jag skulle vilja vara där med Edie Segdwick och Twiggy och gå på Woodstock (lite senare, men skit samma!)
hehe, jo, nja. men jag fick ett presentkort på acne av min (mycket välbärgade och generöse) gudfar, på 5000 (OH MY GOD!!!!!)
men tack my friend!

Hannah: Thank you. No, I guess I won't!

Anonymous: Åh, tack så mycket! Jag vet inte riktigt, men tack :)

Nanna: LIKA SÖT SOM NALLE PUH, MAN! Ja, nej - jag klipper mig inte. Jag orkar inte. ORKAR inte! ORKAR INTE!!!!!!! När kommer du hem? love ya!

evie: oh thanks!
well, you are luckkkyyyy!!

Miriam said...

Nej haha jag kollade på den där mint gröna tröjan!!! :)
söt som socker är du också<3

Rebecca said...

Tack för Stockholmstipsen!

Miriam said...

Jag går alltid till acne butiken som ligger på norrmalmstorg 2 :) vilken går du till? kramis

Karin said...

ELSA ELSA ELSA JAG ÄR AVUNDSJUK! min jävla gudmor skämmer inte bort mig för fem öre..

Miriam said...

Gud vad konstigt att vi inte stött på varandra då hehe
Ja jag hittade en jätte fin sak som jag köpte!! visar den imorgon, kanske :) <3

Rebecka said...

Jättejätte fina bilder

blogtoppen och topblogarea

Affärsverksamhet bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se