Thursday, January 7, 2010

ship o'hoy!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Hey Lovers!
Guess if I'm tired? I mean, it feels like I'm going to fall asleep right - to the - now. But, despite my tiredness, today was a goood day. This depending on the following reasons.
1. School ended today at noon, so my friend Elin and I went to have lunch at Mc Donald's. lovely!
2. Later, Petra and I went shopping and muffin eating. She just came back from Thailand, so she had a TAN!
3. Tomorrow, school starts at 10.20 am tomorrow, does that rule?

Jacket from Beyond Retro. White stockings from American Apparel. Dr. Martens.
.e.

14 comments:

Josefin said...

Hejhej,


måste av ren nyfikenhet fråga hur gammal du är. Du får gärna slänga in svaret på min blogg.

Jackan är jättefin, förresten!

Narwhals said...

Hej Josefin!¨
Jag är fjorton år!
Kan inte komma åt din blogg, men skicka gärna adressen. Det verkar vara något knas med blogger...

tack så mycket fina du!

kram!

Rebecca said...

det där var skepp o hoj, och jag gillar det!

Miriam said...

Måste säga att du bär upp dina docs sjukt fint! jag hade tröttnat lite på dem men du får mig att vilja ha ett par

nu ska jag försöka sova..
natti xxx

Narwhals said...

Rebecka: Åååh, tack!

Miriam: Men ÅH! Vad glad jag blir :)
godnatt! xxx

Karin said...

elsa elsa elsa! igen. men ÅH, mitt huvud bombaderas av fina ord just nu, fina ord jag vill säga till dig.

Karin said...

elsa elsa elsa! igen. men ÅH, mitt huvud bombaderas av fina ord just nu, fina ord jag vill säga till dig.

Karin said...

elsa elsa elsa! igen. men ÅH, mitt huvud bombaderas av fina ord just nu, fina ord jag vill säga till dig.

Karin said...

elsa elsa elsa! igen. men ÅH, mitt huvud bombaderas av fina ord nu. fina ord jag vill säga till dig!

Narwhals said...

Karin Karin Karin! ÅH, tack så mycket :I

Marina Mourão said...

I loved your shorts!

I hope you have a great weekend!

Narwhals said...

Thanks Marina!

You to!

. said...

I love your jacket! :D

anna bo said...

Jackan är awzzzmmm.

blogtoppen och topblogarea

Affärsverksamhet bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se